Veel gestelde vragen
Heb ik garantie op mijn product?
Zolang als je garantie hebt op een product, garandeert de fabrikant of importeur dat het product bij normaal gebruik goed blijft werken. Als een product kapot gaat terwijl je er nog garantie op hebt, zullen wij eerst proberen het kosteloos te repareren of vervangen. Lukt dit ons niet binnen een redelijke termijn, dan zullen wij je het aankoopbedrag vergoeden.
Wat is de status van mijn bestelling?
Heb je een product bij ons besteld en ben je benieuwd of er al nieuws is over jouw bestelling? Per mail houden we je op de hoogte over de status van jouw bestelling.
Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen. Wat nu?
Heb je een bestelling geplaatst maar nog geen bestelbevestiging ontvangen? Geen zorgen! Het kan even duren tot je deze ontvangt. Heb je na 24 uur nog geen bestelbevestiging ontvangen, dan willen we je vragen om contact met ons op te nemen. Controleer ook altijd even je SPAM box.
Kan ik mijn bestelling ophalen bij jullie vestiging?
Je kunt jouw product(en) eenvoudig online bestellen en ophalen. Kies bij het bestellen voor 'Gratis ophalen in Hoogvliet Rotterdam'. Ons team legt jouw bestelling binnen 30 minuten voor je klaar. Zodra alles klaarligt, ontvang je van ons de volgende mail: ‘Jouw bestelling ligt klaar’. Hiermee kun je jouw product(en) ophalen.
Let op: neem je legitimatie mee.
Wat moet ik meenemen als ik mijn bestelling wil ophalen?
Identiteitsbewijs of rijbewijs
Een geldig en origineel legitimatiebewijs (geen kopie). De naam op het legitimatiebewijs moet overeenkomen met de naam op de bestelling
Waarom is mijn bestelling geannuleerd?
Als de bestelling zonder jouw medeweten is geannuleerd en je niet op de hoogte bent van de reden hiervan, verzoeken wij je contact op te nemen met onze klantenservice.
Je kunt contact met ons opnemen via ons contactformulier.
Ik heb al betaald, wanneer krijg ik mijn geld terug?
Zodra wij jouw bestelling hebben geannuleerd of wanneer we jouw bestelling in ons retourcentrum hebben verwerkt, zal de uitbetaling in gang worden gezet. Terugbetaling gebeurt altijd op dezelfde manier als waarop je voor het product hebt betaald. Hoe snel het geld op je rekening staat, hangt af van de betaalmethode:
- iDeal: 2-3 dagen
- Creditcard: 8 dagen
- Achteraf betalen (Klarna): 14 dagen
Waar kan ik meer informatie over de winkel vinden?
Alle winkelinformatie vind je terug op deze pagina.
Waar kan ik meer informatie over een product vinden?
Op de productpagina staat veel informatie over het product. Heb je meer vragen of wil je advies? Bezoek dan: Vraag stellen over een product en wordt geholpen door onze specialisten.
Ik twijfel over de aanschaf van een product. Kan ik meer advies krijgen?
Dat kan zeker! Bezoek hiervoor: Vraag stellen over een product
Waarom wordt mijn bestelling niet goedgekeurd door Klarna?
Klarna voert voor alle bestellingen een check uit.
Je kunt natuurlijk ook voor een andere betaalmethode kiezen, zoals iDEAL, PayPal.
Het product is met schade geleverd, wat nu?
Het is natuurlijk nooit de bedoeling om een beschadigd product te leveren. Wij willen je vragen om het contact formulier in te vullen, zodat we samen kunnen kijken naar een passende oplossing.
Indien jouw product met schade is geleverd, dien je ons binnen 48 uur op de hoogte stellen. Om een compleet beeld te krijgen, hebben we onderstaande van je nodig:
- Het bestelnummer
- Twee gedetailleerde foto's van de schade
- Eén overzichtsfoto van de schade
- Indien aanwezig een foto van het verpakkingsmateriaal en van het verzendlabel.
De foto's kun je toevoegen als bijlage in het contactformulier.
Kan iemand anders mijn bestelling ophalen?
Bestellingen kunnen opgehaald worden door iemand anders. Stuur hiervoor de email door. Screenshots worden niet geaccepteerd.